8 Ocak 2008 Salı

Nerlerdeydim?

Öncelikle yokluğumun farkına varıp halimi hatırımı soran bütün arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.. Herkese geç de olsa sağlıklı, neşe dolu, hep mutlu geçen bir yıl diliyorum..
Ben nerelerdeydim:)???
Kendimize yeni bir yuva bulduk, yedi güzel senemizi geçirdiğimiz evimizden taşındık..
Taşınma telaşı, derken uzayan telefon bağlantısı:((, ve telefon bağlanmadan başvuru bile alınmayan adsl nakli.. Derken bu geceyi buldu tüm bağlantıların hazır olması...Evet artık yeni mutfağımla dönüş yaptım.. İçimden bir ses bu mutfakta çoook lezzetli şeyler pişeceğini söylüyor...Tabii bir de fotoğraf makinemi bulmam gerekiyor..
Bir sonraki yazıma kadar tatlı gunler diliyorum herkese..

2 yorum:

lezzetlilerim dedi ki...

Ezgi Hanım güle güle oturun yeni evinizde ve güzel lezzetler paylaşalım inşaallah
sevgilerimle

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Siteniz çok güzelmiş hayrlı olsun ben yeni gördüm de.
Sevgiler...