13 Şubat 2008 Çarşamba

AŞK KUŞLARI

İYİ Kİ DOĞDUN!!!

Eşimin doğumgünü için, hangi pastayı yapayım diye uzun zamandır plan yapıyordum.. Bir türlü içime sinen bir model bulamadım.. Ben de aşk kuşları pastasını yapmaya karar verdim.. Biraz değiştirdim, evde çubuk kraker yokmuş, bu durumda her tarafı şeker hamuruyla kaplamaya karar verdim.. Aşk kuşları iyi güzel de, Eylül olmadan olur mu? Ben de hemen kuşların ortasına bir yavru kuş ekledim.. Renkli güzel bir pasta oldu..
İçine Pastaci Burcu'nun sitesindeki klasik pandispanyayi uyguladim.. Kakaolu çok lezzetli bir pandispanya.. kalıbım aslında üç katlı, ben 4 yumurtadan hazirladım, kalıbın sadece iki katını kullanmış oldum.. İçine hazır kakaolu dolgu kreması kullandım, bunu uzun zamandır denemek istiyordum, çok hafif ve lezzetli bir kremaymış.. Ve fıstık kullandım, bu sefer meyve koymadım..
Tabii bu arada pastayı köşe bucak sakladım, her gördüğünde tutturma krizi yaşadık çünkü, Eylülcüğüm, "anne ördek ver ver ver " diye diye ağladı, hamurdan yaptım aynısından olmadı, mumları üfledik, kuşları aldı rahat etti..

Bütün sevenlerin SEVGİLİLER GÜNÜ kutlu olsun, kalbinizden sevgi eksik olmasın...

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba bu pastaya bayıldım gerçekten şık olum rengarenk ellerinize sağlık..Eşinize nice seneler...

HULYA dedi ki...

Ezgi'ciğim,
Çikolatalı pasta grunundanım.PAstana bayıldım bir de bloğuna gelip görmek istedim.Ellerine sağlık canım, harika olmuş.Ben de beklerim.Sevgiler
(MUTFAKTA BIRI MI VAR??? )

cilek-marzipan dedi ki...

Sevgili Zerrin ve Hulya,
pastami beğenmenize sevindim...
Hulya ben de hemen seni ziyaret edeceğim..

Yine beklerim
Sevgiler
Ezgi

masalmutfagi dedi ki...

Ezgi pasta çok çok güzel olmuş, yavru kuş ayrı bir anlam katmış bence..:)))ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Merhaba Ezgi,

ellerine sağlık pastaların çok güzel görünüyor...Ben de sayende güzel pastalar yapıyorum, senden aldığım kalıplar çok işime yaradı, harikasın teşekkür ederim...
Ben de siteme beklerim...Siteme izninle seni de ekleyeceğim...

http://duslermutfagi.blogspot.com

Sevgiler,

tuğba dedi ki...

pastana bayıldım harika olmuş üstündeki kuşları nasıl yaptın merak ettim kalıbımı var bende bloğuma beklerim .

cilek-marzipan dedi ki...

Sevgili Zümrüt, güzel sözlerin için teşekkür ederim, tabii bi beni ekleyebilirsin ...Buna memnun olurum..

Ve sevgili Tugba,
senin blogunu da ziyaret ettim bugun, kuslarin kalibi yok, ama yapımı çok kolay.. Pastacı Burcu'nun sitesinde detayları var, baka baka yaparsın:)
Sevgiler ve yorumlara teşekkürler
Ezgi