10 Temmuz 2009 Cuma

SEVİMLİ AYILAR PASTASI..CARE BEARS










Kızımın doğumgünü pastası kendi isteği üzerine care bears -sevimli ayılar karakterleriyle yapıldı.. Uzun süre model aradım, ama şeker hamuruyla yapılmış hoşumuza giden bir model bulamadık.. Üzerindeki ayıları Eylül daha bebekken bakeshopa a gittiğimizde beğenip kendi eliyle çekmişti.. Daha sonra bu kahramanların filmini zevkle izlemeye başladı.. Böylelikle, bu seneki temamiza karar verdik...Büyük bir parti olmayacağı için standart yuvarlaklıkta bir pasta yaptım, ama yetmedi, başka pastayla destek çıktım... Yani bir daha bu boy pasta doğumgününe hazırlamayacağım.. Bildiğiniz gibi, bu sene keyfimiz pek yok, bu doğumgününü usulen Eylül'ün gönlü olsun , atlamamış olalım diye yaptım.. Yani menümüz de hoşa giden yenilen ama klasik bir menüydü.. Ispanaklı börek, kısır..sandviçler vs vs..
Pastamız , içi çilekli ve ganaj kremalıydı..
Pastanın üzerini iki renkli , gökyüzü havasında yapmaya karar verdim, çünkü sevimli ayılar bulutlarda yaşıyorlar:)) Yanlara bulutlar koydum, güleryüzlü bir güneş, renkli kalpler, ve kızımın çok sevdiği gökkuşağıyla süsledim...:)) Sonuçta bizi çok mutlu eden lezzetli ve hoş bir pasta çıktı:))

Güzel kuzum da çoook mutlu oldu...
Kağıt kekler pişirdim, içini kremayla doldurup üzerini şeker hamuruyla süsledim... Bunlar da çocuklara yönelik..Lezzetli keklerdi...
..

7 yorum:

birdilimdus dedi ki...

Canımmmm çok güzellll :)))

Sevgiler,
Evren

DUSBAHCESI dedi ki...

Pasta Susleme Teknikleri Etkinligi icin bir davet bu! Gosterin dunya aleme pasta nasil suslenirmis :)

Beni yalniz birakmayacaginizdan eminim...

Hollandadan sevgiler!
www.dusbahcesi.blogspot.com

özlem dedi ki...

Prensesin pastası da kendisi gibi çok güzel olmuş ellerinize sağlık sevgiler..

Adsız dedi ki...

merhaba ben marzşpan seti almak istiyorum ama kayıtlı blogları aöamıyorum mail adresinizi vermeniz mümkün mü fiyatlarını da öğrenebilirmiyim.semra

Adsız dedi ki...

[p]Now the four major accessorizing ornaments are earrings, bracelets, necklaces and rings . Ellis became a partner, and Tiffany and [url=http://www.distiffanyforsale.com]tiffany outlet store[/url] Young travelled throughout Europe, buying and acquiring large collections of jewelry . Previously pattern jewellery is shabby selecting a pictogram in place and even success . For Hollywood tremendous stars, Tiffany jewellery is still the big allure . " The company currently has shops in the Americas, Asia-Pacific, [url=http://www.distiffanyforsale.com]tiffany online[/url] Japan, Europe and the United Arab Emirates . If, sadly, they acquire a little [url=http://www.distiffanyforsale.com]tiffany heart necklace[/url] something drastically wrong, will not try to start that by themselves . In their total existence,jewelry Inexpensive Tiffany Jewelry Would make You Attractive Gals A, they go after the beauty and manner.[/p][p]Compared to sterling silver jewelry, lots of diamond, platinum or gold jewelry [url=http://www.distiffanyforsale.com]tiffany jewelry outlet[/url] are more precious . Its hard to be able to express the elegance connected with united kingdom tiffany store bracelets items . Spacing the lines too far apart make it difficult for the reader to track where they are . Needless to say the fight is epic . bellasengagementring . silver decrease [url=http://www.distiffanyforsale.com]tiffany outlet online[/url] diamond earrings Previous to choosing the purchase, you need to define the goals . Simple, beautiful objects are the Tiffany charm Tiffany necklace designs have seduced almost the whole world with their fluid lines and sensual forms for years now.[/p]

kendi modaniz dedi ki...

kadın giyim,elbise, abiye,kıyafet,
tunik,tesettür giyim,bayan giyim,etek,
elbise,moda,marka,trend,
viskon,vizon,şifon elbise,şifon tunik,
kreasyon,kayra,fuşya,ekru,
türban,günlük elbise,çocuk giyim,sexi iç giyim,
sexi çamaşır,fantezi,fantezi iç çamaşır,

kendi modaniz dedi ki...

çok güzel gerçekten
kadın giyim,elbise,abiye,kıyafet, tunik,elbise,
moda,marka,trend,viskon,vizon,sexi iç giyim,sexi çamaşır,
fantezi,fantezi iç çamaşır,Güzellik Merkezi,Güzellik Salonu,Medikal Ayak Bakımı,
Ozon Tedavisi,Vücut Bakımı,Lazer Epilasyon,Cilt Bakımı ,Kalıcı Makyaj,
eticaret sitesi