10 Temmuz 2009 Cuma

SEVİMLİ AYILAR PASTASI..CARE BEARS










Kızımın doğumgünü pastası kendi isteği üzerine care bears -sevimli ayılar karakterleriyle yapıldı.. Uzun süre model aradım, ama şeker hamuruyla yapılmış hoşumuza giden bir model bulamadık.. Üzerindeki ayıları Eylül daha bebekken bakeshopa a gittiğimizde beğenip kendi eliyle çekmişti.. Daha sonra bu kahramanların filmini zevkle izlemeye başladı.. Böylelikle, bu seneki temamiza karar verdik...Büyük bir parti olmayacağı için standart yuvarlaklıkta bir pasta yaptım, ama yetmedi, başka pastayla destek çıktım... Yani bir daha bu boy pasta doğumgününe hazırlamayacağım.. Bildiğiniz gibi, bu sene keyfimiz pek yok, bu doğumgününü usulen Eylül'ün gönlü olsun , atlamamış olalım diye yaptım.. Yani menümüz de hoşa giden yenilen ama klasik bir menüydü.. Ispanaklı börek, kısır..sandviçler vs vs..
Pastamız , içi çilekli ve ganaj kremalıydı..
Pastanın üzerini iki renkli , gökyüzü havasında yapmaya karar verdim, çünkü sevimli ayılar bulutlarda yaşıyorlar:)) Yanlara bulutlar koydum, güleryüzlü bir güneş, renkli kalpler, ve kızımın çok sevdiği gökkuşağıyla süsledim...:)) Sonuçta bizi çok mutlu eden lezzetli ve hoş bir pasta çıktı:))

Güzel kuzum da çoook mutlu oldu...
Kağıt kekler pişirdim, içini kremayla doldurup üzerini şeker hamuruyla süsledim... Bunlar da çocuklara yönelik..Lezzetli keklerdi...
..

3 yorum:

Bir Dilim Düş dedi ki...

Canımmmm çok güzellll :)))

Sevgiler,
Evren

Özlem Ekşi dedi ki...

Prensesin pastası da kendisi gibi çok güzel olmuş ellerinize sağlık sevgiler..

Adsız dedi ki...

merhaba ben marzşpan seti almak istiyorum ama kayıtlı blogları aöamıyorum mail adresinizi vermeniz mümkün mü fiyatlarını da öğrenebilirmiyim.semra