26 Nisan 2008 Cumartesi

FISTIK EZMELİ KURABİYE


Uzun zaman oldu, birçok tarif birikti arşivimde, fırsat bulup da yayınlayamadım.. Bugünlerde daha çok pastalarla uğraşıyorum, pazartesi gününe sevgili yeğenim Defne için bir çilek kız pastası hazırlıyorum.. Pastası için sürekli fikir değiştirdi teyzesinin güzeli, önce Rapunzel istedi, sonra Barbie, ve en sonunda Çilek kıza karar kıldı.. Bende sürekli yeni model arayışındaydım..
Tabii son yayınladığım yazıdan bu yana boş da durmadım, kurabiye çeşitleri denedim.. Fıstık ezmeli kurabiye de bunlardan biri, arkadaşım Banu 'nun sitesinden aldım tarifi.. Birebir uyguladım ancak resimlerden de görebileceğiniz gibi benimkiler biraz daha farklı oldu, fıstık aromalı burçak bisküvi gibi oldu.. Ama hiç bayatlamadan, bitene kadar tazeliğini ve tadını koruyor.. Biz çok severek yedik, her ne kadar bol kalorili olsa da, çok sevdik..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık...begendin mi?